Presentació de l'Informe Econòmic Local de la Província de Barcelona 2021

L'Informe Econòmic Local de la província de Barcelona, elaborat per la Diputació de Barcelona i en col·laboració amb l'Institut d'Economia de Barcelona de la Universitat de Barcelona, analitza l'evolució socioeconòmica de la província i de cadascuna de les seves dotze comarques, a més d'incorporar monografies que permeten aprofundir en aspectes concrets de les economies locals.

Aquesta informe és una evolució de l'anterior Informe territorial de la província de Barcelona que al llarg de divuit anys va realitzar anàlisis exhaustius de la situació socioeconòmica, esdevenint una obra de referència entre les publicacions periòdiques orientades a l'estudi de les comarques i els municipis de Barcelona, en conjunt i per separat.

Enguany es presenta una nova versió que millora la seva presentació i que inclou un minisite web a més d'una publicació més sintètica i orientada a uns continguts que faciliten més la comprensió. Ambdós formats configuren una obra que presenta les principals magnituds econòmiques del nostre territori i n'explica l'evolució al llarg de l'any 2020. A la presentació, també, es tindrà l'oportunitat d'analitzar l'avenç de dades d'aquest any 2021.

Aquesta presentació, en format de seminari web, es durà a terme el proper 3 de desembre de 10 a 11.30 en format virtual i les inscripcions es poden realitzar al següent enllaç:

10.00 h

Benvinguda i novetats de l'informe

Javier Villamayor, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona

10.10 h

Principals resultats de la província de Barcelona i de les comarques barcelonines 2020. Avenç dades 2021

Martí Parellada, catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona i president de l'Institut d'Economia de Barcelona

10.35 h

Presentació dels estudis monogràfics