Parlem de comerç!

Públic al qual s'adreça:
Regidors/es i tècnics/ques de comerç
Tuesday
Novembre 2022
Data de finalització: Tuesday, 29/11/2022 - 13:30

La jornada “Parlem de Comerç” es realitzarà el proper 29 de novembre de 2022 a la Sala La Cuina de l’Espai Francesca Bonnemaison, amb l’objectiu de compartir treballs i estudis promoguts des de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, així com explicar diferents experiències comercials impulsades per empreses del teixit comercial de la província, concretament:

• Es presentaran els resultats del diferents Cercles de Comparació Intermunicipals que expliquen l’evolució dels principals serveis municipals a la província de Barcelona.
  • S'explicaran les dades més rellevants que s’extreuen dels Cercles de Comparació Intermunicipals de Mercats Municipals i de Fires Locals.
  • Es farà difusió dels estudis promoguts per la Gerència de Serveis de Comerç en l’àmbit de suport al teixit comercial.
  • Es compartiran diferents visions i experiències d’empreses comercials presents al territori.

9.30 h

Acreditacions

9.45 h

Benvinguda institucional